Home Onze school Klachtenregeling

Klachtenregeling

Overal waar gewerkt wordt, zijn wel eens misverstanden en worden fouten gemaakt. Dat is op onze school niet anders. Het is mogelijk om dergelijke punten te bespreken of om een klacht in te dienen. Samen streven wij naar een goede oplossing om er gezamenlijk uit te komen. Indien nodig, kunt u een klacht deponeren bij de contactpersoon of klachtencommissie. Ons bestuur heeft het landelijke model klachtenregeling ondertekend. Deze regeling is ter inzage bij de directie.

De contactpersoon

Bij ons op school zijn er verschillende contactpersonen, te weten Patricia Kapteijn (groep 1-2G), Yolanda Bonthond (schoolwoningen, kantoor groep 8) en Johan Stijnen (groep 8, schoolwoningen). Elke ouder of elk kind kan op hen een beroep doen als er problemen zijn die niet meer in overleg met de betreffende persoon en directie opgelost kunnen worden. Het spreekt vanzelf dat elk gesprek vertrouwelijk behandeld wordt. De contactpersoon kan verwijzen naar de externe vertrouwenspersoon en / of de klachtencommissie.
Voor meer informatie zie ook de schoolgids of de website van SCOL.

van links naar rechts: Yolanda, Johan, Patricia