Wij zijn een SCOL school
Home Wie zijn we Vakleerkrachten

Vakleerkrachten

Vakleerkrachten Gym
“Een dag niet gelachen, is een dag niet geleerd.”

Wij zijn Sepehr Safi, Ilker Kurt en Stefan Vos. Dit schooljaar zijn wij verantwoordelijk voor het bewegingsonderwijs op de St. Josephschool. Door middel van een goede samenwerking onderling zorgen wij voor een gestructureerde en logische opbouw gedurende het schooljaar.

Iedere leerling op de St. Josephschool krijgt twee keer in de week bewegingsonderwijs van een vakleerkracht. Plezier is wat bij ons als vakleerkrachten centraal staat in de gymles. Door het aanbieden van zoveel mogelijk verschillende activiteiten zorgen wij ervoor dat de leerlingen plezier hebben. Binnen deze activiteiten zullen verschillende arrangementen aanwezig zijn zodat de leerlingen op hun eigen niveau kunnen bewegen en zich kunnen ontwikkelen. Denk hierbij aan verschillende afstanden, materialen en organisatievormen.

Tijdens de sporttoernooien van schoolsport071 kunnen de leerlingen laten zien hoe ze zich ontwikkeld hebben. Ons doel is om aan zo veel mogelijk toernooien mee te doen met zo veel mogelijk aanmeldingen. Plezier, samenwerken en omgang winst/verlies zullen centraal staan in de voorbereiding van de gymles, tijdens het toernooi en na het toernooi.

Het zelfstandig en samen kunnen komen tot vormen van plezier, succesbeleving en betrokkenheid staan aan de basis van een leven lang beleven.

Vakleerkrachten Muziek
Mijn naam is Arina Holwerda en ik geef alle groepen 1/2 tot en met 6 wekelijks muziekles. Zelf ben ik van jongs af aan al met muziek bezig. Ik heb het van huis uit meegekregen en muziek maken is al mijn hele leven mijn grootste hobby. Ik vind het heel belangrijk om ieder kind de kans te bieden om zich in dit opzicht te ontwikkelen, want muziek is iets waar iedereen op de één of andere manier wel wat mee heeft! In mijn lessen ben ik dan ook bezig met muziek in de breedste zin van het woord. We zingen veel (waarbij ik de leerlingen op gitaar begeleid), maar we spelen ook op instrumenten, we luisteren naar allerlei soorten muziek, we zijn bezig met muzieknotatie en ook met bewegen op muziek.

De muzieklessen in groep 7 en 8 worden verzorgd door Winnie Cappers.

👉esther-bosch-fotografie

• Functioneel