Home Tussenschoolse opvang

Tussenschoolse opvang

Op onze school verzorgt Kinderstralen, Lunchen op school vanaf maandag 27 augustus 2018 de tussenschoolse opvang (het overblijven).

Organisatie van het overblijven:

– De overblijfmedewerkers begeleiden de kinderen bij het eten  in de groepen 1/2 en bij het buitenspelen in de groepen 3 t/m 8;
– De leerkrachten van de groepen 3 t/m 8 eten samen met de kinderen;
– Kinderstralen organiseert regelmatig leuke activiteiten;
– De regels tijdens de overblijf komen overeen met de regels van school;
– De overblijfmedewerkers ontvangen scholing speciaal via de Overblijfacademie.

Let op:
Om gebruik te maken van de overblijf dient u uw kind in te schrijven. Schrijf uw kind hier in.

Meer weten? Ga dan naar de website van Kinderstralen!